torsdag 23 juli 2009

Snälla Sonen!!!! Eller???

Sorry för att de inte har varit mycket bloggande under sommaren. har varit ute på vift i södra delen av Sverige. Nu är jag hemma igen och det kliar i fingertopparna, måste göra nåt. Min mamma fyller 55 år i slutet av augusti och jag ger henne en ny damm som present. :) Med fontäner och vattenfall !!!! Hehe....
Här e lite bilder på bygget än så länge.... Börja i söndas den 19/7 Nu väntar jag bara på lite grejor ifrån Jula Postorder i Skara sen så ska de vara klart!!!

För att göra något fint så måste man offra något!!!
Mammas buskar drog de korta stråt!!! Hehe....




De e tur att man har resuser på gård`n!!!!!
Farsans traktor har fått slita hårt!!!

Nu börjar de likna något!!!

Jaha nu e de färdigt grävt. Bara lite finputsning kvar.
Nu väntar jag på grejor ifrån Jula i Skara sen e de klart!!!
Vad tycks???? Lämna gärna en kommentar i gästboken eller på kommentarer!!
//TJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar