lördag 26 september 2009

Nu e jag hemma i Västergötland igen!!!!!


Jaha...... nu har kommit hem ifrån jaktresan!!! har varit jättetrevligt med en vecka med jakt o trevliga vänner!!! Har ju skrivit att vi har haft kontakt med björn, synd att jag inte han med kameran men de e en upplevelse jag inte kommer glömma i första taget!!!!! Hoppas ni som har följt min resa har gillat mina rapporter om dagarna. Vill också tacka Martin som vi har hyrt jakten och stugan av. Vi kommer v.39 nästa år också!!!! På bilden är det en Orrhöna som jag sköt igår på kvällen!!!!
Det jag sköt iår är: 2 st järpar 1 st Orre 1 st hare
Ett bra år har det varit för min del !!!
Trip Mätaren i bilen står på över 200 mil. de har vi kört på en vecka!!!
TJ tackar för sig o nu ska jag plocka in jaktgrejer!!!!
Om de e nåt ni undrar så e de bara o fråga!!!!
Ha de gôtt!!! //TJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar