måndag 14 juni 2010

Gösdraget 2010





Nu e gösdarget avgjort, jag o min gast lyfter på hatten för Team Hinden som vann tävlingen.
för min egen del så gick de inge vidare, en gädda o en abborre blev våran fångst. De va skönt att få komma ute lite på sjön o ta de lugnt, roligt o träffa alla ifrån klubben o alla andra fiske tokar som finns där ute.
Jag håller två tummar upp till alla som har gjort den här tävlingen möjlig att genomföras, BRA JOBBAT!!!!

Var ute med Team Lidman i fredas o träna lite inför tävlingen. körde i ett par timmar och jag fick drilla en fin gädda på runt 8 kg som gav mig ,Daniel o Håkan ett par skratt när den hoppa och ville framför båten hela tiden. Daniel var riktigt på hugget sen efter när den lilla gösen kom upp, han fick trolling frossa :P hehe...
de va en rolig fiske tur.

De e bara o väsa korkarna till den 31 Augusti när de blir samman drabbning på viken i klubbtävlingen.

Vi ses där ute pôjka när vi ska dra di stora fiskarna!!!

Thight lines!!!!!!! //TJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar